צרו קשר

    ּ

    בית נייד על גלגלים

    בית נייד על גלגלים הוא הפתרון הקלאסי לבית נייד. בית זה יכול לקבל אישור נסיעה על הכביש, כך שתוכלו לנדוד חופשיים כציפור, בעוד שהבית שלכם וכל מה שאתם צריכים לחיי היומיום נודד יחד איתכם. חברת פרידום אשר הוקמה בשנת 2006, מתמחה בבניית יורטים, דומים (כיפה גאודזית), בקתות מונגוליות ובתים ניידים על גלגלים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולייעץ בנוגע לכל פתרונות המגורים האלטרנטיביים אשר אנו מציעים.

    בית נייד על גלגלים – למה זה טוב?

    הטרנד החדש שסוחף את העולם הגיע גם לארץ האהובה שלנו. בתים קטנים, המכילים את כל הציוד הנחוץ לחיים נינוחים, מעוצבים בקפידה ואהבה וכעת גם יכולים להתנייד ממקום למקום, אנו שמחים להציג בפניכם- בית נייד על גלגלים!

    בית מסוג זה מאפשר לכם לחיות בצורה פשוטה ואמתית יותר. זהו אחד הפתרונות היצירתיים ביותר למצוקת הדיור ששטפה את העולם. בשנים האחרונות, קם ביקוש רב לבתים אשר לא מצריכים אישור של בית קבע, על כן בית נייד על גלגלים היווה את המענה המושלם לבעיה זו.

    בשנים האחרונות, אנשים הבינו כי מאחורי האסתטיקה המעוצבת הזו קיימת אפשרות לחיים שמתנהלים בצורה מיוחדת ושונה לחלוטין ממה שהיו רגילים אליו עד כה. הבתים הקומפקטיים האלו מוצבים על נגררים וניתנים לשינוע ממקום למקום בעת הצורך.

    בית על גלגלים

    לא רק בית

    במבנים הניידים הללו, ניתן להשתמש לא רק למטרת מגורים. ישנה אפשרות לייעד אותם לחדרי אירוח, סטודיו למטרות שונות ובעצם לכל מטרה שרק תעלה על דעתכם. את העיצוב הסופי חברת פרידום תבצע תוך ניצול מקסימלי והפרקטי ביותר של החלל העומד לרשותם. הצוות המקצועי של החברה מגיע מתחומים שונים ומגוונים של יצירה- נגרות, תפירה, עיצוב פנים ועיצוב גרפי. השילוב המגוון של תחומי העיסוק השונים והכישרונות תחת קורת גג אחת, רוקמים יחד רעיונות ופתרונות יצירתיים אשר יכולים לענות על כל צורך שיתעורר. צרו קשר ויחד נוכל לייעץ ולקום יחד את התוכנית המתאימה ביותר עבורכם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ