צרו קשר

    ּ

    פרידום מייצרת בתים על גלגלים – Tiny Houses , הפתרון הקלאסי לבית נייד. המבנים מאושרים לנסיעה על הכביש (אישור גרור סגור למגורים). הרעיון נולד בעקבות ביקוש לבתים אשר לא מצריכים אישור של בית קבע.

    בארצות הברית ואירופה, תנועת ה Tiny Houses צוברת תאוצה ועכשיו הגיעה גם לישראל.

    המבנים מיוצרים לפי דרישת הלקוח Custom Made על גבי דגמי סטנדרט, ונבנים ברמת גימור גבוהה ביותר תוך הקפדה על עיצובים ייחודיים ופרקטיים לניצול מרבי של השטח הקיים.

    המבנים מיוצרים למטרות מגורים, חדרי אירוח, סטודיו למטרות שונות וכל העולה על דעתכם.

    אפשרויות האבזור הפנימי והריהוט מגוונות, תוך התחשבות בניצול השטח המרבי והפרקטי ביותר. נשמח לייעץ לכם ויחד לתבנן לפי דרישה וצורך.

    צרו קשר ונשמח לרקום תכנית המתאימה ביותר עבורכם

    חומרים:

    • המרכב עשוי פלדה מגלוונת ומיוצר על פי תקן.
    • השלד עשוי ברזל.
    • קירות וגג עשויים מלוחות עץ או לוחות אלומיניום לפי בחירת הלקוח.
    • דלתות וחלונות עשויים אלומיניום או עץ לפי בחירת הלקוח.

     

    גדלים:

    • 5* 2.30 מטר
    • 6* 2.30 מטר
    • 7* 2.30 מטר

    בית על גלגלים למכירה בהתאמה אישית

    חברת פרידום המנוסה מעמידה לרשותכם כעת גם בית על גלגלים למכירה בהתאמה אישית. זהו למעשה יהיה מבנה בר הובלה אשר משמש למגורים ומאפשר לאנשים רבים לא להשתקע במקום אחד, אלא לעבור יחד עם כל הבית בשעה שיבחרו בכך. בתים אלו יוקמו ויותאמו לצרכים שלכם באופן אינדיבידואלי, הרי מדובר בבית הבא שלכם, ועל כן אין סיבה שהוא לא יעניק לכם את האפשרות ליהנות מכל אותם הפינוקים בהם אתם מעוניינים.

    בית על גלגלים למכירה: לא נשארים כבולים לדבר!

    בית על גלגלים למכירה בהתאמה אישית יעניק לכם את האפשרות ליהנות מרמת חופש שלא הכרתם עד כה. את הבית החדש שלכם תוכלו להעמיד לצידו של הישן או להגר אליו באופן סופי, כך להשתחרר מהכבלים שעצרו אתכם עד כה ולהיות חופשיים לצאת למסע עם הבית בכל עת ולכל מקום שתרצו.

    בניגוד לעבודה עם קבלני בנייה ומעצבי פנים אשר עוסקים בבניה קונבנציונלית, הרי שבעת בניית בית על גלגלים העבודה תוכל להסתיים הרבה יותר מהר ובצורה פשוטה באופן משמעותי. אך חשוב לציין כי בשני המקרים תתבצע עבודה מפורטת שנועדה לעצב ולתכנן את הבית בצורה מדויקת ובהתאמה מלאה לצרכים, לדרישות ולהעדפות העיצוביות שלכם. הרי זה יהיה הבית החדש שלכם, ומכאן שאמור לשרת אתכם נאמנה ולענות בצורה יעילה על כלל צרכי המגורים והפנאי שלכם.

    במהלך ייצורו של הבית החדש והחופשי שלכם, יושקע בו זמן רב של תכנון, חשיבה מעמיקה והקפדה על כל הפרטים, גם הקטנים ביותר. זאת מתוך מטרה לספק בעבורכם את התוצר האיכותי והעמיד ביותר שיענה על כל צורך.

    מקימים עבורכם בית מושלם על גלגלים

    חברת פרידום תעמוד לשירותכם בכל ותסייע בהקמתו של בית על גלגלים אשר מותאם באופן מדויק לכל צורך וטעם עיצובי. חברתנו כוללת אנשי מקצוע מתחומים שונים ומגוונים, לרבות נגרות, תפירה, עיצוב פנים ועיצוב גרפי, ועל כן תוכל לסייע בהקמתו של בית מושלם ונוח, גם בשעה שהוא יעמוד על גלגלים.

    רכישת בית על גלגלים

     

    בית על גלגלים למכירה

    תדמיינו לעצמכם שכל שבוע הייתם יכולים להתעורר במקום אחר, נשמע חלום נכון? בית על גלגלים, קיימת המצאה כזו, מסתבר שזוהי אטרקציה מטורפת מלאה במחשבה וידע סביב הנושא. חברת "פרידום" מייצרת את הפתרון הקלאסי לבית נייד. הרעיון נולד בעקבות ביקוש לבתים אשר לא מצריכים אישור של בית קבע.

    האם אפשר לקיים אורח חיים בתוך בית על גלגלים?

    רובנו המכריע מנהל שגרת חיים עמוסה ומורכבת מהמון פרמטרים. שיקולים כלכליים, בריאותיים, דינמיקה חברתית ומשפחתית, התקדמות והתפתחות אישית ועוד מגוון רחב של תתי סעיפים, המשפיעים בסופו של יום על רמת הסטרס שאנו נמצאים בה. כלומר, כיצד הדברים משפיעים על הסביבה הקרובה או הרחוקה שלנו וכמובן, על עצמנו. ישנם אנשים שהחליטו לשים סטופ לחיים הבורגניים ולסביבה הרועשת והלחוצה ולהעתיק את חייהם לרוגע ושלווה. כך מצאו את עצמם במרחבי טבע, שדות פתוחים, גינות ירק ובתוכם בתים על גלגלים. הבית אמנם קטן אך בית לכל דבר היכול להתאים לצורכי משפחה לפי דרישה אישית של הלקוח ואף נבנה ברמת גימור גבוהה ביותר תוך הקפדה על עיצובים ייחודיים ופרקטיים לניצול מרבי של השטח הקיים. ישנם הרוכשים משאית ישנה או אוטובוס ומעניקים להם ייעוד אחר. ישנם אנשים שממש מתכננים מאפס כיצד יראה הבית החדש שלהם – מרמת בחירת החומרים, עיצוב אדריכלי מדוקדק ועוד. המבנים מאושרים לנסיעה על הכביש (אישור גרור סגור למגורים). הנועזים שבנינו יספרו על חוויה ששיפרה את איכות החיים שלהם ושל בני משפחתם, העניקה ערך מוסף להתנהלות היומיומית שלהם ובעיקר סיפקה נחת ושלווה לנפשם.

     

    היכולת לבצע שינוי בחיינו

    "בוער בי השינוי" – מרינה מקסימיליאן פותחת את השיר שיצא לא מזמן. לעיתים הבערה הזו מצריכה מאתנו אומץ, חשיבה משותפת וההבנה שזה פחות מפחיד ממה שזה באמת. חברת "פרידום" המייצרת פתרון בהתאמה אישית מלאה מתוך אג'נדה שלא נשארים כבולים בדבר, המשמעות של המשפט הזה בעייני, ליהנות מהחופש כמעט באופן מוחלט. לצאת למסע עם בני הבית בכל עת ובכל מקום שחפצה נפשנו. ועוד לא כתבנו על החיסכון הכלכלי, נשאיר לפעם אחרת. בינתיים, גשו לברר מול "פרידום" כיצד אפשר להתחיל ולהתגלגל.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ