צרו קשר

    ּ

    אוהל יורט למגורים

    אוהל יורט למגורים מאפשר פתרון מגורים זול, מיוחד וקל מאוד להקמה ועיצוב. האוהל הינו מבנה שעמיד בכל תנאי מזג האוויר ובעל שכבת בידוד במעטפת אשר תגן עליכם מהמזג האוויר הקיצוני ששורר בחוץ. חברת פרידום, מהוותיקים והמנוסים ביותר בתחום בישראל, ישמחו להעניק לכם שירות איכותי ומלא החל משלבי התכנון הראשוניים ועד לגמר הקמת אוהל יורט למגורים.

    אוהל יורט למגורים אלטרנטיביים

    שלד המבנה בנוי מקורות עץ אשר מחוברות זו לזו בשתי וערב. מסביב לשלד תפורה מעטפת תלת שכבתית המכילה שכבה מבודדת. הגג עשוי קורות עץ שמונחות בשיפוע ומתאחדות במרכז הגג מסביב לחלון עגול. בסופו של דבר, אוהל יורט הוא הרבה מעבר למבנה פשוט, הוא גם יכול להיות בית.

    בעוד אנשים רבים רגילים להסתכל על בניינים רבי קומות ולקרוא להם בית, הרי שכעת אוהל יורט למגורים מציע לאנשים רבים את האלטרנטיבה הטבעית, האקולוגית וזו שניתנת להקמה בפשטות ובמהירות מבלי להתפשר על איכות הבניה והמחייה באוהל בהמשך. זוהי דרך חיים ייחודית אשר משדרת שליחות ואמונה כי יורט מהווה אלטרנטיבה טבעית וזמינה לשיטות הבנייה הקיימות כיום.

    יתרון נוסף של אוהל היורט הוא היכולת לקפל אותו ולעבור למיקום אחר. הרי זו הייתה מטרתו מלכתחילה. אוהל היורט שימש במקור נוודים מונגולים והיווה עבורם פתרון מגורים בעת הנדידה בערבות מרכז אסיה. הוא עמיד לכל תנאי מזג האוויר ומהווה את הפתרון הפשוט ביותר ליצירת מקום מגורים בכל אזור. כיום, ניתן גם לחבר אותו לתשתיות שונות וליהנות מאיכות חיים לא מתפשרת.

    אוהל יורט למגורים

    הכי קרובים לטבע

    פרידום- יורטים למכירה בהתאמה אישית, מעמידים לרשותכם את הניסיון הרב שלהם על מנת שנוכל ליצור יחד את פתרון המגורים האולטימטיבי עבורכם. זה שכולל את כל הנוחות של העולם המערבי, כמו חשמל וצנרת עובדת, לצד היכולת להישאר הכי קרובים לטבע. הכניסה למבנה, החמימות של העץ והאנרגיה של המבנה העגול והמכיל משרים אווירה מיוחדת שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ