צרו קשר

    ּ

    בנייה בהתאמה אישית

    רוב הישראלים מתגוררים בבתים מרובעים די סטנדרטיים שגובלים מכל עבר בבטון ואספלט. זוהי דרך קלה ושימושית לחיות, אבל היא גם די משעממת. הרצון לגיוון ולעניין הוליד טרנד המבוסס הן על ניסיון רב שנים והן על חומרים חדשים: בקתה מונגולית. אנשים מכל העולם השתמשו בבקתות מונגוליות בתקופות שונות בהיסטוריה. הם נמצאים בשימוש יותר ויותר בישראל מסיבות רבות ושונות. בפרט, הן משמשות לעתים קרובות כמקומות לינה, הן משמשות לעתים קרובות גם כחללי סדנאות או קליניקות. יש גם ישראלים שקונים בקתה וחיים בה כל חייהם. הם מרגישים מאוד מחוברים לסביבה ולטבע. חברת פרידום מתמחה בהצבת אוהלים מונגוליים, בקתות מונגוליות, יורטים ועוד המתאימים לכל צורך ובמחירים מגוונים ונוחים.

    כיצד בנויה בקתה?

    החלקים החשובים ביותר של בקתה הם:

    • קונסטרוקציית המבנה עשויה קוליסות עץ בצורת מצולע (במראה עגול) המעניק לאוהל עמידות לטווח ארוך.
    • הרצפה לרוב עשויה מעץ, אך ניתן גם לצקת רצפת בטון
    • מעטפת משתנה עם אופציות רבות ומגוונות: בדים, לוחות גבס, לוחות עץ, חיפוי עץ נוטפדר או גלריה וניתן לחפות גם בטיח למראה נקי ומודרני יותר.
    • הגג עשוי קורות עץ משופעות אשר במרכזו חלון שמים נפתח ומחופה בשלוש שכבות : בד חיצוני PVC, בידוד ובד פנימי כותנה פוליאסטר.
    • המעטפת החיצונית אטומה לחלוטין למים.

    היתרונות של בקתה מונגולית

    • בניין ידידותי לסביבה: בקתות מונגוליות בנויות בהרמוניה עם הטבע. כדי לבנות אותם, צריך הרבה פחות חומר מאשר למבנים "רגילים". הם גם טובים יותר לסביבה מכיוון שהם לא צריכים כל כך הרבה מערכות חימום וקירור שצורכות הרבה אנרגיה.
    • חוזק: בקתה בסגנון מונגולי היא מבנה חזק מאוד, גם בגלל אופן בנייתה וגם בגלל שהיא עשויה מחומרים איכותיים.

    היתרון החשוב ביותר של בתים מונגוליים הוא שהם נראים נהדר והם מיוחדים במינם. יתרון זה בולט כאשר השטח משמש לאירוח או כאשר הוא נועד להיות מקום מגורים. אם אתם מעוניינים להקים בקתה מיוחדת ואקולוגית, צרו קשר עם חברת פרידום והם ישמחו לעמוד לרשותכם.

     

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ