צרו קשר

    ּ

    בניית יורטים למקומות אירוח

    טווח המחירים של יורטים משתנה בהתאם לגודל ולמפרט שתבחרו. למשל, רצפת האוהל יכולה להיות עשויה מבטון או עץ, כאשר רצפת בטון זולה יותר מרצפת עץ. כמו כן, יש שני סוגי כיסויים חיצוניים ורמות בידוד שונות, כל אלה משפיעים על המחיר גם כן. מספר הפתחים (דלתות וחלונות) גם כן משפיע על המחיר וכמובן גם על הנראות ועל הטמפרטורה ביורט. חברת פרידום מתמחה בהקמת היורטים ועובדת על פי תקנים מחמירים, ומייצרים יורטים איכותיים ועמידים ביותר.

    ממה מושפע מחירם של יורטים?

    עלות היורט תהיה תלויה בחומרים שתבחרו. קיימים שני סוגים של משקלים לחיפוי PVC החיצוני אשר משפיעים גם על אורך חיי הבד, כמו כן משקלים שונים לסוג הבידוד שגם ישפיעו על מזג האוויר בתוך היורט בקיץ וגם בחורף. מחיר היורט תלוי גם בגודלו. קיימים יורטים בקוטר שבין 5 מטר ל 15 מטר. (20-180 מ׳׳ר) המחיר ישתנה בהתאם לגודל, חומרים, גימור, סוג הבידוד, סוג הרצפה וגורמים נוספים כמו חומרים מעכבי בעירה בבדים ובעץ ואישור מהנדס למבנה.

    יורט- כל הדברים הטובים במקום אחד

    היורט מתאים לכל מזג אוויר. אנשים רבים חושבים שהמבנה הזה, שקל לפרק ולהרכיב אותו בחזרה, אינו חזק מספיק למזג אוויר קר ושרוח חזקה עלולה לגרום לו ליפול. זה לא נכון, יורטים יגנו עליכם מפני השמש החמה, מזג האוויר הקר והגשם. אוהל זה חזק מאוד ויחזיק מעמד לאורך זמן. כמו כן, ניתן להקים אותו על רצפת בטון או עץ ללא עמודים במרכז החלל כך שתקבלו חלל פתוח מרווח ומרשים. ניתן להקים אוהל בגודל ובסגנון שיתאים לאנשים שיתגוררו בו. היורט תמיד יהיה עגול, אך העיצוב ישתנה בהתאם לסגנון ולצרכים של האנשים המשתמשים בו וניתן לחלק חלוקה פנימית על ידי מחיצות גבס או עץ. כמו כן ניתן לחבר ליורט חדרים חיצוניים שישמשו לשירותים ומקלחת או חדרי שינה. פעם, אוהל מונגולי שימש כדי להגן על נוודים מונגולים מפני החום והקור כשהם נעים ממקום למקום. כיום, אוהל זה משמש כמקום מגורים או חופשה על ידי אנשים שרוצים להיות קרובים לטבע ולאדמה תוך שהם נהנים משקט ושלווה. גם אתם רוצים להתחבר לטבע? צרו קשר עם חברת פרידום.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ