צרו קשר

    ּ

    בנייה בסגנון ירוק

    מחפשים אופציה איכותית למגורים קרובים לטבע? יורט היא אופציה מרעננת, פשוטה וזולה. אם אתם רוצים מקום שקל לחיות בו או אם נמאס לכם מבניינים רגילים, עם יורט למגורים, אתם יכולים להיות במקום שמרגיש כמו בית אך לא לוקח זמן או כסף רב לבניה. היורט מאפשר לכם להתחבר לטבע, או ליצור יחידות אירוח מקוריות. בנוסף, יורטים יכולים לשמש אתכם למבנים להעברת סדנאות או טיפולים. חברת פרידום מתמחה בהקמת יורטים במגוון גדלים, תוך שמירה על הייחודיות של המבנה ואמצעי זהירות מחמירים.

    האם בניית יורט למגורים מחייבת היתר בנייה?

    בעיני החוק, יורט הוא מבנה עץ לכל דבר והמשמעות היא שיש לפעול לפי חוקי הבנייה של ישראל. היתר בנייה תלוי למה המבנה הולך לשמש (מגורים, תיירות, עסקים וכו'). בנייה ללא היתר אינה חוקית ועלולה להוביל לעונשי מאסר וקנסות. כדי לקבל היתר בניה יש צורך בחתימות של אדריכל, מהנדס, פיקוד העורף, רשות הצלה וכבאות ועוד.

    למה משמש היורט?

    בעבר, נוודים מונגוליים השתמשו ביורט כבית זמני שקל לפרק, להעביר ולהרכיב אותו. למרות שהיורט קיים בערך 3,000 שנה, הוא לא שימש לשום דבר מלבד בית נייד עד לעידן המודרני. אם חשבתם איך להשתמש ביתרונות הרבים של המערכת החכמה והישנה הזו בעולם המודרני, חברת פרידום היא המקום הנכון עבורכם. יורט משמש לעתים קרובות כחדר טיפולים, זו דרך מצוינת להילחם נגד העלייה במחירי השכירות. אם יתמזל מזלכם שיש לכם פיסת אדמה, אפילו חלקה קטנה, תוכלו לבנות יורט חזק ובטוח. היורט עשוי מחומרים טבעיים וגמישים, ובמידת הצורך ניתן לעטוף אותו במעטפת מחומרים בעלי תכונות בידוד אקוסטי גבוהות מאוד לחסימת רעשים מהעולם החיצון. היורט היא אופציה מצוינת לשמש כמקום מגורים או אירוח אורחים בכל טמפרטורה ומזג אוויר. הסיבה לכך היא שחומרי הבידוד הנוכחיים מאפשרים לישון טוב בלילה במקום חמים, גם כשיורד גשם בחוץ. בנוסף, יורט יכול להיות פתרון נוח אם אתם מחפשים דרכים להגדיל את מרחב המחיה הנוכחי שלכם. הבחירה הקלה, החסכונית והפחות מסובכת היא להשתמש ביורט כמקום מגורים. הבנייה יכולה להתבצע תוך זמן קצר ביותר, כך שניתן לקבל מענה מהיר לצרכים דחופים. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם חברת פרידום.

     

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ