צרו קשר

    ּ

    מבנה בעל צורה מיוחדת ואטרקטיבית

    רוצים להרשים את הלקוחות? כך תוכלו לעשות את זה. אמנם בעידן הרשתות החברתיות חלק גדול משיווק של עסק יכול להתבצע בצורה דיגיטלית ווירטואלית אך עדיין יש מקום גם למפגש פנים מול פנים עם קהל הלקוחות או קהל היעד שלכם. הקמת ביתן המציג את המוצרים שלכם בכל הזדמנות, החל מתערוכות ועד ירידים ופסטיבלים היא דרך נהדרת לשווק את המוצרים שלכם ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם. ישנן אפשרויות שונות בהקמת ביתן, אך אוהל סטנדרטי או מבנה דוכן לא בהכרח ימשכו את העין. מבנה ייחודי כמו כיפה גאודזית לעומת זאת יסקרן את כל מי שמגיע לאתר האירוע. כך אף אחד לא יפספס אתכם והרי זו המטרה. אנו בחברת פרידום מתמחים בהקמת מבנים כמו יורטים (אוהלים מונגולים) וכיפות גאודזיות למגוון מטרות ונשמח לתכנן ולהקים את המבנה המתאים לכם.

    כיפה בעלת מבנה ייחודי

    מבנה בעל צורת כיפה תמיד ימשוך את העין ביחס למבנים בעלי צורה מרובעת. על אחת כמה וכמה כשזהו מבנה כיפתי המבוסס על שלד מתכתי בעל צורה גיאומטרית מרהיבה ואסתטית. צורתה של כיפה גאודזית היא כשל כדור שעוטף שלד מתכתי בצורת משולשים. היום, כשלדוגמאות גיאומטריות יש חלק משמעותי כ"כ בכל תחום העיצוב הדבר ללא ספק מושך את העין ועושה חשק להיכנס פנימה. עם זאת, צורה ומראה הם לא הכל. עד כמה שהמבנה נראה קל ואוורירי וללא עמודי תמיכה, זוהי קונסטרוקציה שנחשבת לחזקה מאוד. התנועה בתוך מבנה הכיפה היא נוחה מאוד. במקור נועד מבנה כזה לשמש כקירוי לשטחים גדולים, אפילו ערים שלמות. אמנם הפיתוח לא הגיע עדיין כ"כ רחוק, אך כביתן להצגת מוצרי חברה, יצירות אמנות ועוד זהו פתרון אידיאלי.

    להזמין את המבנה רק ממומחים בתחום

    כיפה גאודזית היא כאמור מבנה קל ואוורירי אך דווקא בשל המינימליזם שלו חשוב לבצע את התכנון והבניה שלו במדויק. לכן מומלץ מאוד לפנות רק לחברה המתמחה בתחום ומכירה היטב את העקרונות עליהם מבוססת שיטת הבניה ועושה שימוש בחומרים וכלים מתאימים. המבנה הכיפתי משמש לביתני תערוכות, תצוגה וקידום מכירות בסדרי גודל שונים. למרות המראה הקליל כביכול, ניתן גם לתלות משקל לא מבוטל על תקרת המבנה כך שניתן להוסיף לו תאורה ואלמנטים אחרים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ